Boonie Bears: The Wild Life
Our favourite bear brothers Briar, Bramble and their human friend Vick embark on an adventure to the Wild Land, where humans are being transformed into animals with gene-altering bracelets. To add to the adventure, the Wild Land is hosting a competition with a million-dollar prize. When Vick and Bramble decide to enter, they astonishingly win the tournament. Yet soon after, they discover that the hybrid guests are going feral and attacking others... Genetics have never been so hilarious in Boonie Bears: The Wild Life!