Ciao Brother
Angelo is a forty year old thief who finds himself having to flee to Los Angeles. With no money and no credit cards, he tries to survive the city. When a rich Italian-American entrepreneur dies, he siezes the opportunity and shows up at his son's house, claiming (without any evidence) to be his long lost brother. Between gags and twists, the acquired brothers will eventually become best friends.