Coldplay - Live at Glastonbury
Being headline at one of the biggest festivals in the world is not for everyone! Coldplay, which is not any band, decided to turn the show into a historic night for those who went to Glastonbury. It all started with the fact that the show consecrated Coldplay as the first band playing FOUR times on the 'Pyramid Stage' (main stage of the festival)! With the performance ending a few hours ago, Co...