Cowgirls n' Angels
Ida Clayton (Bailee Madison) has never met her rodeo rider dad, and she's decided it's time she did. In her search to find him, she encounters the Sweethearts of the Rodeo, a group of talented female trick riders managed by former rodeo star Terence Parker (James Cromwell). Despite her young age, the feisty Ida convinces Parker to let her train to become one of the risk-taking Sweethearts. If she succeeds, she just might find the "family" she's been looking for. Also featuring Jackson Rathbone, Alicia Witt and Frankie Faison, COWGIRLS 'N' ANGELS is an exhilarating, heartwarming story that'll leave you riding tall in the saddle!