Creedence Clearwater Revival - Music In Review
Drawing extensively on rare concert footage and television performances from the archives this is the definitive review of the music of Creedence Clearwater Revival. Featuring an in-depth retrospective with bassist Stu Cook and drummer Doug ‘Cosmo’ Clifford, who revisit every Clearwater album to reassess the music and its impact. Also featured are interviews with John Fogerty and the rest of th...