Cyndi Lauper In Paris
An electrifying concert performance by one of rock’s most colorful superstars, filmed at Le Zenith in Paris during Cyndi’s worldwide ‘True Colors’ tour in 1987. The show features rousing renditions of hits like “Time After Time,” “She Bop,” and “Girls Just Want to Have Fun.”