Distant Harmony: Pavarotti in China
In 1986, Luciano Pavarotti was invited to Beijing to present La Bohème, conduct master classes and perform concerts for more than 150 million people. Academy Award-winning filmmaker DeWitt Sage captures every moment of Pavarotti's travels.