Dumped
Free-spirited Rose and her uptight sister Alice don't agree on much, except on one thing: they urgently need to cheer up their mother, Francoise, who has just been left by their father for a much younger woman. They decide to take her to a resort for one week, on the tropical island of Reunion. But when a sexy bartender and cheap margaritas get into the mix, their fun in the sun starts to get out of hand...