Eli Manning Presents: The Undercovers - Micah Parsons
Eli Manning recruits Micah Parsons to embrace his inner “unc” as he goes undercover as a waiter at a Dallas Cowboys fan event. Nobody knew it at the time, but this would be one of his final acts as a Cowboy.