Fate/Grand Order Final Singularity - Grand Temple Of Time: Solomon
After battling their way through all seven Singularities, the Chaldea Security Organization has finally arrived at the endpoint of the Grand Order: The Final Singularity, Grand Temple of Time: Solomon. Now is the time to defeat the root of all evil, Solomon, the King of Mages. Now is the time to reclaim the future. With the final operation looming large, Romani Archaman considers the choices ...