Fighting For Lincoln: The Wide Awakes
Torch-lit marches down Main Street... at first glance, images like these conjure up some of America's darkest moments. But this wasn't the Klan. These black-clad torch-bearers were the Wide Awakes: a para-military political machine that some say delivered the presidency to Abraham Lincoln.