Flying Dagger
Because of his accident, Jeb endured painful operations and physiotherapy in order to get to his next mission: to fly through a narrow crack in the Jianglang Mountains in China’s Zhejian Province, which is only 60 feet (18m) wide at the top and 15 feet (4.5m) at the bottom. “Flying Dagger” gives an up-close and personal insight into the career and achievements of Corliss in the lead up to this spectacular flight. This film is an inspiring story about redemption, a man’s journey to face his demons, to fulfill his dreams and strong determination to make them a reality.