Frank Zappa - The Torture Never Stops
Frank Zappa's New York Halloween 1981 concerts were filmed Live at The Palladium. This 'thing' entitled 'The Torture Never Stops” was created in its entirety by FZ from the original concert production and intended by the Artist as one of 3 Television Specials. This is the longest version of the three - the others, 'You Are What You Is' and 'Dumb All Over', having actually aired. Halloween was F...