God Forbid: The Scandal That Brought Down a Dynasty
A Miami pool boy finds himself trapped in a seven-year affair with a charming older woman and her husband — the Evangelical Trump stalwart, Jerry Falwell Jr. He becomes increasingly entangled with the Falwells' seemingly perfect lives.