Growing Op
Young Quinn grows up sheltered with his parents in the suburbs, where he is taught by them; his parents are also new hippies who own a marijuana plantation; when Quinn sees the girl of his dreams in his new neighbour, Crystal, he decides to go to high school; Quinn soon realises that the real jungle lies in the distorted suburban ideals of the world.