Hell on Earth: The Fall of Syria and the Rise of ISIS
Footage of Kurdish fighters in Sinjar and Shia militias in Iraq, alongside the personal stories of a family fleeing Syria, tells of the human toll and unbridled chaos of the Syrian crisis.