Hugo Sanchez, the Goal and the Glory
The definitive chronicle of the greatest Mexican sportsman in history: Hugo Sánchez. From his beginnings at Club Universidad Nacional de México, his time at Real Madrid in Spain, his international falls and his obsession for success.