I Am Potential
Patrick Henry Hughes (Jimmy Bellinger) was a talented musician who always wanted to be a part of something bigger than himself. He dreamed of one day joining the University of Louisville marching band, but there was one problem: Patrick Henry was born without eyes or the ability to walk. Before he was even born, his father Patrick John (Burgess Jenkins) had his own goals for Patrick Henry. Now, he must sacrifice all of that to help his son achieve his dream. This is the inspiring true story of sacrifice, perseverance, and realising one's potential.