Iggy And The Stooges - Live in Detroit
Boy Howdy Tested and Creem Approved! This Creem Magazine concert features Iggy Pop and the original lineup of the Stooges (except for bassist, filled in by indie legend Mike Watt) performing at their first Detroit homecoming in 29 years. It is a full concert of the best songs of the first two Stooges albums from 1969 and 1970 including: Loose, Down On the Street, 1969, I Wanna Be Your Dog, T...