In the Name of Gerry Conlon
In 1974, Gerry Conlon was a victim of one of the worst judicial crimes in UK history. Aged 20, he and three others were sentenced to life in prison for an IRA bombing. The "Guildford Four" had to wait until 1989 for the court to recognize the evidence was false. Conlon became a world-famous human rights activist. Director Lorenzo Moscia met Gerry two months before his death, recording this testament to a remarkable life.