John McEnroe: In the Realm of Perfection
John McEnroe: In the Realm of Perfection finds the mercurial tennis legend at the height of his career, documenting his quest for perfection, his frustrations, and the hardest loss of his life, against Ivan Lendl at the 1984 French Open.