Kiss - Live in Nürburgring
Kiss is one of the legendary groups in Hard Rock history. They have millions of fans around the world and over 100 million records sold. KISS confirms why they have been the best on the scene for nearly four decades, in a performance that made history, impressing an audience of more than 85,000 people, in a show of more than 2 hours and packed with hits, held at the Nurburgring, Germany in 2010.