Ladysmith Black Mambazo - Live at Montreux
Ladysmith Black Mambazo is the most famous and successful Zulu vocal group of all time. Founded and led by Joseph Shabalala in 1974, they quickly became hugely popular in their native South Africa, but it was their collaboration with Paul Simon on his classic Graceland album in the mideighties that brought them to a worldwide audience. The group's stunning vocal harmonies, combining a number of...