LEGO Marvel Super Heroes - Guardians of the Galaxy: The Thanos Threat
When Thanos, Ronan, Nebula and the Ravagers seek to possess the Build Stone – an artifact that can be used to build anything its holder imagines – the fate of the universe depends on the Guardians of the Galaxy to protect it.