Live at The Metro Theatre - Angus and Julia Stone
Angus and Julia Stone are an Australian brother-sister folk-blues group which formed in 2006. Their parents played as a folk duo before Julia and Angus were born. Angus and Julia Stone have released two studio albums, A Book Like This (8 September 2007), which peaked at No. 6 on the ARIA Albums Chart; and Down. Here they perform at The Metro Theatre, in Sydney, Australia, on October 10, 2007.