Marvin Gaye - Live in Amsterdam 1976
This concert was recorded live on Marvin Gayes first European tour in 1976. Filmed in Holland at the Edenhalle Concert Hall in Amsterdam before a sell-out audience, this show, preserved now for posterity, was one of his rare live performances captured on film.