Mickey: The Story of a Mouse
The cultural significance of the nearly 100-year-old cartoon mouse. As one of the world's most beloved characters, Mickey Mouse is recognised as a symbol of joy and childhood innocence. An exclusive animated short film, "Mickey in a Minute."