Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms
When Shao Kahn’s Outworld barbarians terrorize Earthrealm, Lord Raiden is determined to put an end to the carnage once and for all. This leaves one option: a final Mortal Kombat Tournament for the future of Earthrealm – win it or lose everything. Raiden’s elite team of Johnny Cage, Sonya Blade, Liu Kang and a few new faces kick the action into the extreme as they go head-to-head with Outworld’s most bloodthirsty warriors. The stakes could not be higher. But deep in Netherrealm, the malevolent Shinnok is unfolding an unspeakable scheme which threatens to obliterate existence as we know it. The universe is watching, and it’s winner take all!