Naruto Shippuden: The Movie - Blood Prison
Naruto is convicted of a serious crime he didn't commit and is sent to the inescapable prison, Hozuki Castle. The warden, Mui, quickly seals away Naruto's chakra to prevent him from rebelling. Refusing to give up, Naruto plans his escape while also befriending his fellow inmates Ryuzetsu and Maroi. But he can't help but wonder what their ulterior motives are...