Natanael Cano featuring Bad Bunny, “Soy el Diablo”: Beat x Beat
Combining regional Mexican rising star Natanael Cano with Puerto Rican trap superstar Bad Bunny, the “Soy el Diablo” remix changes contemporary Latin music as we know it. Learn how a social media shoutout led to this seismic collaboration that brought together these two geographically separated and sonically diverse urbano Latino talents.