New Music Daily Presents: Camila Cabello
In an intimate space surrounded by some of her biggest fans, Camila Cabello takes her audience on a “journey to Romance”—meaning her second solo album. A few weeks before Romance’s release, the Cuban-American singer runs through some of her biggest hits (“Havana,” “Never Be the Same”) and introduces some of her new singles (“Shameless,” “Liar,” “Used to This”), all backed by a small orchestra. In between numbers, she opens up to the audience about the making of the album, shares stories about her songwriting process, and explains her philosophy of music as “snapshots of memories.”