Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again
Nick Daley is following in his father's footsteps as the night watchman at the American Museum of Natural History, so he knows what happens when the sun goes down. But when Kahmunrah escapes, it is up to Nick to save the museum once and for all.