Oasis - Live at Wembley Arena 2008
Filmed at Wembley Arena, London, this concert film will give all fans a spectacular Live experience from start to finish. Classic Oasis featuring unforgettable version of their hits: 'Champagne Supernova', 'Don’t Look Back In Anger', 'Rock N Roll Star' and many more.