One Piece Film: Z
Said to be comparable to the Ancient Weapons of old, the Marines' trump card, the Dyna Stones, have suddenly been stolen by a group of renegade vigilantes. The terrifyingly powerful man responsible, former Marine Admiral Z, now stands in the path of Luffy and his Straw Hat Pirates. Can the Straw Hats defeat Z and his crew, or will the New World meet its end at the hands of this mad man?