Paradise Cove
Midwest couple Knox and Tracey arrive in Malibu to renovate Knox's late mother's beach house and hopefully start a family. Their plans take a twisted turn when Knox discovers Bree - a mysterious and beautiful ex-model, now a homeless woman living under the house. Bree develops a psycho-sexual obsession with Knox and becomes unhinged, threatening their marriage, their dream, and their lives.