Phenomenal Handclap Band - Live at Santos Party House
The Phenomenal Handclap Band brought their funkadelic sermonizing to Santos Party House for the record release party of their self-titled debut. Despite the shortness of their set, the collective brought together orchestral coordination, all the spirit and technical proficiency of their album and a ton of joyous presence to make everyone in the audience a believer.