Playing in Savage Paradise
Hugo van Larwick, the world’s best nature and wildlife filmmaker’s Playing in Savage Paradise journeys through Africa’s most famous park, the Serengeti. From the unusual to the common, life on the great plain is portrayed with spectacular footage of birth, play, pursuit and defeat -all creating an intimate view of the animals living in the Serengeti. With breathtaking scenery accompanied by stirring music, it is an intimate view of different lives and life forms of the Serengeti.