Portnoy Sheehan Macalpine Sherinian - Live in Tokyo
This musical release from prog supergroup Portnoy/Sheehan/MacAlpine/Sherinan captures a live performance by the ensemble, recorded in Tokyo. Songs included in the release include 'Change Of Seasons: I. The Crimson Sunrise,' 'Been Here Before,' and many more.