Randy Newman - Live in London
While touring in support of his 2008 album Harps and Angels, Randy Newman performed a special concert at London's intimate LSO St. Luke's, an 18th-century Anglican church that has been restored by the London Symphony Orchestra for use in its community and music education programs. He was accompanied by the BBC Concert Orchestra, conducted by Robert Ziegler, and the program was televised by the ...