Robo-Dog: Airborne
Meet Robo-Dog, the world's coolest pet. He can run super-fast, grow a bionic arm, talk, and even fly! After creating the perfect pooch for his son Tyler, genius dad Tom gets called away for work. At Tyler's Science Fair Robo-Dog gets damaged during a fire and loses his memory. Robo-Dog then starts a new life with a computer whiz and his adorable daughter, all while Tyler continues to search for his best friend. Will this high-tech terrier ever find his way home to his rightful master?