Shakira - Oral Fixation Tour
Oral Fixation Tour was the fourth concert tour by Colombian singer and songwriter, Shakira. It was launched in support of her sixth and seventh studio albums Fijación Oral, Vol. 1 (2005). and Oral Fixation, Vol. 2 (2005).