Sidelined: The QB and Me
Based on the breakout YA novel 'The QB Bad Boy and Me', Dallas, a burdened but headstrong dancer, is determined to get into the best dance school in the country...her late mother's alma mater. But that dream is derailed when the cheeky yet secretly grieving high-school heartthrob, Drayton, crashes into her life with a unique story of his own. Will the two of them grow into their dreams together, or will they be sidelined?