Sleepless: The Story of Future Classic
In 2004, Nathan McLay quit his day job to start Future Classic, a Sydney record label he hoped would put Australia’s burgeoning dance music scene on the world map. It quickly became an incubator of local talent and launched the careers of genre-bending artists like Nick Murphy (formerly known as Chet Faker), Flight Facilities and Flume. This documentary traces the label’s growth from a small DIY collective to an unstoppable force in contemporary music.