Someone You Love
World famous singer-songwriter Thomas Jacob lives in Los Angeles. He is a successful man with a lot of burned bridges. After years abroad Thomas travels back to Denmark to record a new album. There, his estranged daughter, Julie, suddenly turns up with his 11 year-old grandson, Noa. Soon - and very much against his will - Thomas is forced to take care of the boy. Against all odds the two of them slowly begin to connect through music. But disaster strikes, forcing Thomas to realise he has to make a choice that will change his life forever. SOMEONE YOU LOVE is an emotional drama about discovering love within oneself and finding a way back to life.