Sound of Hope: The Story of Possum Trot
Get ready to experience the acclaimed follow up to the global smash hit SOUND OF FREEDOM. Inspired by the unbelievable true story, “Sound of Hope” follows Donna and Reverend Martin as they ignite a movement of compassion in their East Texas church to adopt some of the most difficult kids in the foster system. After 22 families adopt 77 children, the Martins lead the charge to prove that faith, community, and perseverance have the power to change the lives of children everywhere.