The 5,000 Fingers of Dr. T.
The evil piano teacher Dr Terwilliker forces 500 young boys to practise playing his huge piano twenty-four hours a day, seven days a week; only a young boy named Bart can save these boys from becoming enslaved by the mad doctor.