The Adventures of Maid Marian
Everyone knows the stories of Robin Hood and Maid Marian, robbing from the rich to give to the poor, daring escapes from the evil Sheriff, sword fights and adventures. Most of the stories end here. THE ADVENTURES OF MAID MARIAN is the story of what happens next... Out of the shadows a legend returns to save her people from the tyranny of the disgraced Sheriff Of Nottingham. This is her story. This is the story of Maid Marian.