The Killers - iTunes Festival: Live in London
Filmed at Roundhouse, London, this concert film will give all fans a spectacular Live experience from start to finish. Classic The Killers featuring unforgettable version of their hits: 'Mr. Brightside', 'Somebody Told Me', 'When You Were Young' and many more.