The Last Rider
The heroic true story of American cyclist Greg LeMond, considered to be one of the greatest cyclists of all time, who defied the odds for one of the most triumphant comeback stories in sporting history. The first, and only, American to win the Tour de France, LeMond came back from the brink of death to beat his famed rivals in the historic and nail-biting race at the 1989 Tour de France.