The Life And Death Of Colonel Blimp
A British epic about the life and loves of a reactionary army officer, Clive Candy VC, told episodically in flashback. From his dashing career in the Boer War of 1902, the film follows Candy through marriage during the First World War to the Blitz of 1943, when he searches London for his lost youth and loves.